Lila är min nya favoritfärg

"Gnagare. Ni hänger med i 3 mot 5. Utan domare, så finns ni inte alls. Ni är stockholms jävlar"
I miss my old co-workers.

Insåg idag när jag lämnade av pojkarna på jujutsu att en av deras tränare är ganska söt, John. Så jag åkte hem igen, hämtade Harry som precis vaknat och åkte tillbaka och hämtade dem istället för deras pappa. Hihi

Har testat min värdpappas mjukvara idag, och lagt upp alla bilder som är av intresse.
http://www.photobloggle.com/Kristin-Hedberg
Testa gärna sidan och lägg upp era bilder. http://www.photobloggle.com
Han har jobbat jättehård med denna och det skulle vara roligt att jag fick folk att börja använda det.

PHOTOBLOGGLE.COM,  TRY IT OUT!
I'm trying to get people in Sweden to try your software, Stefan.
Hopefully someone will be interested after looking at my photos.

Kommentarer
Postat av: barajagjohanna

Underbart att du "sjunger", Kristin! Du skulle digga våra nya låtar alltså. Hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback