Snygg kille i bar överkropp

Shoppingtur på Burlington mall idag med Pernilla. Till vår överaskning möts vi av en snygg kille i bar överkropp i en av butikerna.

Detta är en butik som nästan endast anställer "snygga" killar, och gärna modeller. Fick höra av en kille som jobbade där i somras att till julen så kommer de antagligen stå en kille i bar överkropp i butiken för att hälsa alla välkomna, och så var den dagen kommen. Där stod han i en öppen vinterjacka, jeans och flip flops och spände sig. Det värsta av allt var nog att han är en av de snyggaste killar jag sett i USA hittills. Nu delar denna kille snygg-toppen med Matt. Tror förresten att han heter Chris...
Hur sjukt är det egentligen inte att de låter en av deras anställda stå, flasha deras överkroppar och hälsa folk välkomna in i butiken. Kan inte påstå att jag ville gå in butiken extra mycket för att han stod där, snarare gå förbi.

Hade inte killen varit så snygg och med glittrande ögon så hade jag blivit upprörd av att gå in i butiken och mötas av en halvnaken kille. Jag antar att jag inte blev så förvånad eftersom att det inte var i Sverige som denna kille stod med bar överkropp, utan att de var i USA.
Ingeting verkar förvåna mig i detta land, för det är ju trots allt the United States of America.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ligger det i england?

Postat av: Mary (en kompis till Pernilla)

Jag var faktiskt och handlade i nyköping med min syster i vintras tror jag det var. Då var det massa killar som gick omkring i centrumet i boxers och kängor! De visade tydligen upp några märkeskallingar! *skratt* Så det är inte bara i USA som sånt händer;)

2007-11-30 @ 19:05:40
URL: http://mi87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback