Target - en drog

Så åkte man till Target igen i hopp om att de fått in Alicia Keys album, men det var lika snustorrt som innan.
Jag och Pernilla och Target, det är en dålig kombination. Man vill verkligen ha allt man ser, men sen vet man att lönen inte räcker till. När Pernilla kom stod jag där bland cd-skivorna med 3 album i handen, Fergie, Rihanna och Silverchair, men sen insåg jag lika snabbt att jag har inte råd...

Alla älskar Target. Det är ett ställe jag kommer sakna när jag kommer hem till Sverige. Behöver man något så åker man till Target helt enkelt, de har ju allt. Så idag, efter säkert 1 och en halv timme på Target med Pernilla så köpte jag ett par jättesköna tumvantar i läder och ett par rid-boots. Skorna var så billiga att jag kunde inte motså, 35 dollar.

image281
Detta är alltså mina nya jobbarskor. Nu kan jag alltså vara lite snygg samtidigt som jag jobbar med barn.
Snart ska jag göra ett nytt försök att ta mig till Target och äntligen få mitt kära Alicia Keys album. Och kanske nån gång inom snar framtid så får jag se henne live också. Men ikväll får jag nöja mig med att hon uppträder på American Music Award. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback