Grattis Harry 1 år

Idag fyller min lilla guldklimp 1 år. Har köpt kläder till honom, samma storlek som en 2-åring, så ni kanske förstår hur stor han är. Han är en kille på 14 kilo som jag går runt och bär på dagarna långa. Idag lämnade jag in min ansökan om medlemskap på gymmet så jag ska bli starkare och inte förstöra min kropp.
I present fick Harry en gräsklippare som låter sjukt mycket. Max älskar den och springer runt i huset med den. Den är liksom som en liten pop-maskin så det låter som satan om den, plus att den sjunger, pratar och gör allt annat som barnleksaker gör. Sen fick han en jättestor brandbil som han kan gå runt med. Brandbilen är förövrigt fylld med stora legobitar så han har sina egna Mega blocks nu.
Så idag har jag sjungit Ja må han leva och Vad är de för en dag för honom. Han lyckades för övrigt inte blåsa ut ljuset på hans födelsedagstårta.



I fredags var jag Steph, Sarah och Robbie på födelsedagsfest. Och födelsedagsbarnet var Robbie! haha
Det var en skitrolig fest måste jag säga med ca bara 15-20 personer, tårta och natt-pizza. Steph har massa roliga bilder från festen eftersom att jag gick runt med hennes kamera och hade skitroligt. Ska försöka fixa de bästa bidlerna från henne och lägga upp dem på bloggen så får ni se en amerikansk födelsedagsfest.

 

I söndags var jag på Spirit of Boston cruise med alla au pairer som finns i Boston från min förmedling. Alltså var det en båt fylld med galna au pairer. Jag har verkligen mycket emot au pairer, för det klär sig hemskt och sen så är de idioter (ursäkta språket). Ida och Pernilla som missade båten behöver inte sörja. De missade inget spännande. Jag och Steph åt lunch och såg Boston från hamnen.

Min vackra stad från hamnen:
 


Ida och Pernilla, jag har saknat er när ni varit bortresa och upptagna nu i två veckor. Äntligen får jag träffa er!!!

Förresten, bästa radiokanalen här är Kiss 108. Man känner sig riktigt cool när man är ute oh kör och denna musik strömmar ut genom högtalarna. www.kiss108.com

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kristin har ju saknat dig med! Massor :D Ingte ont om mamma, men behöver lite yngre människor att umgås med nu som inte heter Devan och är tolv haha :P "Tur" att kryssning inte var mycket att missa...synd också såklart...du fattar. På fredag blir det bio weei! Puss babe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback