Äntligen

Det tog mig säkert 2 timmar att somna igår kväll. Jag låg i sängen och grubblade och grubblade. Gjorde mig ännu mer orolig och rädd av allt tänkande, men till slut lyckades jag somna.

Jag vaknade kl 6:30 av att ett okänt nummer ringde till min svenska mobil. Eftersom att jag inte visste vem det var svarade jag inte och hoppade tillbaka ned i sängen. Sen ringde klockan på riktigt och det var dags att gå upp.

Äntligen kan jag slappna av. Nu slipper jag tänka på det, för nu är det avklarat. Det är en enorm lättnad och det kommer förhoppningsvis bli en riktigt bra helg då denna dag började jättebra.

Jag klarade det, äntligen!

image312


Kommentarer
Postat av: Michelle

Klarade du körkortet nu? :D Grattis!!!!!

Postat av: Amanda

Vad är det du har klarat?? nu blev jag nyfiken.. hehe

2008-04-06 @ 22:43:12
URL: http://mandizen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback