Nära...

Idag skickade min kära pappa min e-biljett inför min semester i Sverige. Så nu börjar de pirra lite i magen och det är inte långt kvar. Snart lyfter flyget och jag är påväg till Sverige. Det känns underbart att komma hem i en vecka, samtidigt som det känns konstigt och läskigt. Jag vet inte hur jag ska reagera av att vara hemma i Sverige igen. Kommer jag att sakna USA eller kommer jag ångra att jag förlängt? Kommer min vecka hemma att vara så underbar som jag hoppas på eller kommer jag känna mig vilsen?

Nu på fredag åker jag som sagt till Washington DC, helgen efter de ska Steph vara ensam hemma och verkar ha planer, plus att det blir en söndag inne i Boston igen. Helgen efter det vill Pernilla till NYC, och sen är det bara en helg till innan planet lyfter. Tiden kommer att springa förbi, och snart står jag där på Arlanda.

Nu är det dags att sova för imorgon börjar ännu en galen vecka som au pair i Boston.

image312


Kommentarer
Postat av: Amina

åå grattis till körkortet:DJa juste, visst är det så att man måste fixa amerikanskt körkort år 2?

Kan kan glädja dig genom att säga att jag faktiskt stor trivs här!USA rocks!Familjen är fortfarande lite si och så men eftersom Au pair in America inte gör rematches innan månad.1 så känns det bra, har tid på mig att tänka och vem vet...kanske jag älskar dem om en månad!

Men kom till NYC:D Vi skulle kunna ta en dag tillsammans där om det är så!
Efter att ha läst din blogg måste ja ju självklart komma till Boston, du målar upp det som en underbar plats hahah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback