Respekt

Vet inte hur det är i alla andra delstater, men i denna delstat kör man som man vill. Och oavsett om lagen säger att man måste stanna vid övergångsställen, så verkar ingen bry sig.

Så ett tips till alla som är ute och går i USA och har problem att komma över vägen för inte en bil stannar - gå med barnvagn. Idag tog jag en jättelång och skön promenad med Harry och det är nästan komiskt hur bilar nästan tvärnitar när man ska gå över vägen. Barnvagnen är respekt och ingen vågar passera en när man kommer där med ett barn.

Imorgon funderar jag på att kanske ta en till promenad med pojken då det ska vara sådär jättefint och vårigt igen. Sen måste jag fundera ut vad man kan göra med en 18 månaders pojke som är roligt för oss båda. Jag har fått fria händer att ta med honom vart jag vill när de andra pojkarna är i skolan, men det är inte så lätt att ta med en liten Harry överallt.

image312

Kommentarer
Postat av: Amina

hih tack:D!

Så du har en så liten?Det har jag missat,haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback