Sliten

Hur bra mår man egentligen om man somnar kl 7:30 på kvällen? Jag mår hur som helst lite bättre i huvudet, men näsan blir tjockare och tjockare. Kl 8 låg jag i sängen med borstade tänder och redo att sova för natten.

Imorgon är det onsdag och har ännu en 10-timmar dag framför mig.  På fredag sitter jag på bussen mot Washington så nu måste jag hitta på något trolleri som gör att min förkylning försvinner på en gång.

De enda jag kan blogga om just nu är om hur dåligt jag mår så om ni vill ha roligare inlägg får ni börja trolla.

image312

Kommentarer
Postat av: Naphie

Hehhe så länge hittills har jag haft lite problem med dem, tycker att dem MISSFÖRSTÅR jävligt LÄTT...:S men hur har du det där borta då? måste fråga om New Yorks Gudeningen, vad det värd att åka med den???

Postat av: Momagognonusos

Du kan få en kram så kanske det blir bättre :)

2008-04-09 @ 23:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback