Sommarshopping

Då har man gjort Boston igen och bränt en massa pengar, men ack så härligt det var.
Underbara Boston börjar bli grön, och blommorna börjar slå ut i blom. Parken var proppfull med folk som spelade baseball, låg och solade, hade picknick eller bara allmänt hade det mysigt i solen. Man hörde musik och det var fullt med liv. När vi kom fram till Newbury street var de dags att trängas bland folket. Uteserveringar hade öppnat och det var folk överallt. Även om det var lite kalla vindar ibland så värmde solen sådär vårigt.


Älskade Newbury street

Nu längtar jag till att få börja använda mina nya sommarkläder jag köpt. Man har redan fått lite färg av solen, och som jag tidigare nämnt så har håret börjat bli ljusare.
Nästa helg är det Boston som gäller igen för då har jag finbesök av Pernilla som vill säga hej då till den underbara staden innan hon åker hem till Sverige. Och sen på söndag är det dags för mig att säga hej då till henne, för de kommer bli min sista gång jag ser henne på jätte jätte länge. Min Pernilla åker hem i Maj. Men får jag som jag vill så kommer hon att komma tillbaka till mig snart igen.

Om 19 dagar landar jag på Arlanda!
image312

Kommentarer
Postat av: Amina

Förstår hur kär jag är i Boston på grund av dig?Jag vill också bo där:)
Bor du centralt eller lite utanför?

Sån skillnad det gör nu när solen kommit fram!Jag kan gå runt i mina nyinköpta fina klänningar och bara njuta av värmen!Helt underbart!

Hur var helgen?

Postat av: Jannica

Åh, det ser och verkar vara underbart! Känns lite overkligt att jag ska just dit inom en snar framtid. En annan verklighet, men jag ser fram emot det sjukt mycket! :) Hur länge ska du vara i Sverige?

2008-04-22 @ 23:06:25
URL: http://missjannica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback