Time of your life

Den 21 maj 2007 stod jag på Arlanda med väskorna i handen. Det var dags att säga hej då till pappa och hej då till Sverige. Min resa hade börjat...

När planet lyfte hade jag två till svenska tjejer vid min sida, och en av dem var Pernilla Ekelund. Idag, nästan ett år senare, var de dags att säga hej då. Hur säger man hej då till någon som alltid är vid ens sida här i USA? Jag vet att jag träffat en person som kommer vara en vän för livet, och jag är glad att hon satt bredvid mig när vi lämnade Sverige och att det varit vi här borta på andra sidan pölen.

image314


Om 25 dagar är hon hemma I Sverige igen och jag är kvar här i USA utan henne. Kan säga redan nu några minuter efter att hon lämnat mitt hus att de kommer bli tomt utan henne. Tack Pernilla får ett helt fantastiskt au pair-år med dig och jag vet att vi kommer att ha ännu fler minnen att skapa i framtiden.

Här är en låt som är till Pernilla, alla au pairer och andra människor som just nu har the time of your life.


image312

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det är vi två. Så är det bara.

Postat av: Daniel

muhahaha snart är Pernilla min igen;)
fast du kan få låna henne ibland

2008-04-28 @ 23:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback