Börja gymma?

Jag har inte varit till gymmet sedan maj. Men nu när hösten kommer tänkte jag börja igen då man inte vill vara ute lika mycket. Så Jag har helt enkelt sett fram emot att börja gå till gymmet igen, då min kropp gör ont utan det. Kollade på mitt schema nyss, och insåg att jag jobbar till kl 7 som tidigast på kvällarna. Och ofta till 8 på kvällen. Detta kommer alltså att betyda att lilla Kristin kommer vara vid gymmet vid halv 9, och sen hemma vid 10 på kvällen.

Det jobbiga med det är att jag kommer ha svårt att komma iväg så sent på kvällen och kommer säkert att skita i det många kvällar. Och nackdelen med det är att min kropp gör ont när jag inte gymmar, min rygg pallar inte allt bärande utan gymmet. Så nu håller jag tummarna för att jag inte kommer jobba till tidigast 7 varje kväll. Men ska jag vara helt ärligt så kommer de aldrig hända eftersom att måste jobba 45 timmar i veckan!
None

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Bara du inte ser ut som den där mannen så är jag nöjd ;)

Postat av: Anonym

blä !

2008-09-07 @ 20:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback