Fredagkvall

Fredagkvall och vi ligger nu i sangen. Lang dag, men nu ar det slut. 
Imorgon ar det dags for Boston och Newbury street. Av nagon anledning ar jag sa sjukt trott sa jag maste vakna upp lite nu nar min syster ar har. Pa tisdagkvall aker vi till Cape Cod, och sen pa lordagmorgon blir det NYC. Sa schemat ar fullspackat. 

Juste, min laddare kom idag. Men saklart sa fungerade den inte. Nar jag bestallde den sa stod det att de skulle fungera till min modell och alla siffror och allt stamde med min dator.......men saklart far jag ett felmeddelande som sager att laddaren har for lite strom for att kunna ladda min dator. Sa jag blev mindre glad. Pa sondag maste Jon har tillbaka sin dator, sa jag kommer da bli utan dator igen tills jag pa nagot satt hittat en ny laddare. Jag blir galen, absolut galen just nu! 

Men jag ska sluta tanka pa det nu och bara njuta av tiden jag har med min syster. 

None


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Iiih! Hälsa från mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback