Lider mot sitt slut...

Nu lider sommarlovet mot sitt slut. Det är snart bara 2 veckor till skolan börjar, och jag måste erkänna att det ska bli underbart. Jag har nu hela sommaren stått ut med att ha barnen hela dagarna långa, och nu kommer den underbara skolan börja, då dagarna bara rinner iväg föratt man har så mycket att göra.

Visst är det trist att sommaren tar slut och att det blir kallare ute, men det kommer en ny sommar även efter denna. Nu ska jag bara försöka hinna med allt jag vill göra innan kylan kommer.

På lördagmorgon åker jag och min syster till NYC, så det ska bli sjukt roligt! Men först är det en dag kvar på jobbet här på Capen.

None

Kommentarer
Postat av: Julia - Au pair i Apollo Beach, FL

Jag avundas dig inte - just nu har jag barnen ca 10 timmar om dagen varje dag. Puh. Har dock heeelt ledigt i helgen, sa foraldrarna forsoker kompensera mig. Pa onsdag borjar mina barn i skolan igen.. Far se hur det blir da.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback