Min syster

Nu ska jag ge mig ivag och hamta min syster pa flygplatsen. Sen klockan 9 imorse har jag haft stenkoll pa hennes flyg, och nu antligen ar hon nara, mycket nara. Enligt internet ska hon landa om 15 minuter, och de tar mig ca 20 minuter att aka, sa det blir nog forhoppningsvis perfekt om jag aker om 5 minuter eller sa. Hon maste ju trotts allt hamta vaska och allt, och jag maste parkera.

Men nu galler det, nu ska hon antligen hamtas. Hennes flyg ar forsenat, och jag trodde att jag skulle ha tid att ducsha innan eftersom att jag fick lite tid over efter att jag slutat jobba, men icke sa nicke, nu ar hon pavag.

Wiiiiiie!

None


Kommentarer
Postat av: J.

Tiden kommer bara flyga förbi ! Trivs du i USA eller är det bättre hemma i Sverige :D ?

Postat av: Momagognonusos

Hoppas ni får det trevligt :)

2008-08-08 @ 20:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback