PC vs. MAC

Nu nar min dator inte fungerar (PC) sa har jag anvant Mac i over en vecka. Maste saga att jag gillar denna dator stort. Sa nu har mina tankar borjat, eftersom att jag har sa mycket pengar - inte, vandra emot att kopa en Mac nar det ar dags for en ny. Men nar Kristin sedan tanker vidare sa slutar det med att hon vill salja sin dator och kopa en Mac pa en gang. 
Men ta det lugnt mamma och pappa, jag ska inte gora det, annu...

Sa just nu vantar jag nog bara pa att min dator ska bli gammal och krascha eller nagot sa att jag inte har nagot val. 

None


Kommentarer
Postat av: Momagognonusos

Köpa Mac?!?!? 0.o

Ramlat och slagit dit? :P hihihi.. Men det är helt en smak sak. :) dock inte min smak. Men smaken som baken :) tur att den är delad :D asgarv

2008-08-06 @ 02:22:56
Postat av: Niklas

Jag köpte en MacBook för några veckor sedan. Det bästa köpet någonsin! Så mycket bättre än PC. Dessutom hade Apple Store ett specialerbjudande, så jag fick en gratis iPod! :D

Postat av: Daniel

Personligen har jag linux istället för mac os eller windows :) mycket bra för oss datornördar:)

2008-08-06 @ 17:05:24
Postat av: Julia - Au pair i Apollo Beach, FL

Jag har en MacBook Pro som ar heeelt underbar!!



Greetings from Florida by the way :)

2008-08-09 @ 06:25:18
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback