Utan min dator

Nu har jag snart levt en vecka utan min dator. Livet ar minsann svart. Nu har min vardfamilj kommit tillbaka fran Capen och jag kan nu lana min vardmammas dator. Just nu ar jakten pa en ny sladd pa gang. Men det verkar dock som att de kommer bli mycket dyrare an beraknat ( ca 80 dollar). Jag var in pa en butik som borjade snacka om att batteriet kan explodera om inte orginal-laddare, vilket inte gjorde mig sa glad. Sa om jag inte koper en billig laddare maste jag kopa en HP-laddare som kommer kosta alldeles for mycket....

Sa, fragan ar nu hur jag ska klara detta. Pa min lilla minilon som au pair har jag inte rad att kopa en sladd for 80 dollar. Jon erbjod sig att lana ut sin dator till mig tills jag fixat en sladd, men jag tackade nej. Men nu tror jag att jag overvager att lana hans dator for jag kanner mig naken utan min dator...

Sa med andra ord kommer mitt bloggande ligga lite lagt nu ett tag, och alla som mejlar mig eller sm vill prata med mig pa msn far helt enket vanta. Skank garna ert birag till Radda Kristin-fonden. Hihi

None

Kommentarer
Postat av: Niklas

Min strömsladd gick också sönder för ett tag sedan. Jag köpte en universaladapter från Belkin. Den passar till ALLA pc-modeller. Dock så är det lite dyr: drygt 100 dollar.

Postat av: Pernilla

Gud vad skit de snackar! Explodera liksom...



Så länge strömmen omvandlas rätt så funkar det.



Sådeså.

2008-08-04 @ 10:37:01
URL: http://pernilli.blogg.se/
Postat av: maria syster

aj då men hur skall jag kunna veta om jag kan komma till dig eller inte?

vill betälla en biljett snart????

kan du ta ledigt också någon dag så vi kan åka till NYC???svara snart mycket snart

2008-08-04 @ 16:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback