Vilken dag

Idag jobbade jag först 9-12 och körde sedan iväg min syster till flygplatsen. Det har nu gått 10 dagar sen hon kom, och de var dags för henne att åka hem igen. Det är konstigt hur jag blev van vid att ha henne runt mig, och nu så är hon borta igen. Att man kan leva två så olika liv egentligen, ett i Sverige och ett i USA.



Efter att jag lämnat av henne åkte jag till jujitsun och träffade Jon innan han skulle börja jobba. Måste säga att det är tur att jag har honom, för annars skulle allt bli så mycket svårare.
Sen var det dags att börja jobba igen. Jag spenderade resten av dagen ute med barnen tills det var middag, och sen slängde jag i dom i badet, och sedan i sängen. Av någon anledning slutade jag jobba kl 8 ikväll, så jag la barnen och gjorde allt. Visst de var inte så jobbiga, men jag önskade att deras föräldrar vill umgås med dem mer.

Just nu väntar jag på att Jon ska ringa och förhoppningsvis säga att han har tid att träffa mig. Har velat ringa mina föräldrar i några timmar nu, men klockan har varit på tok för mycket i Sverige att jag inte kunnat, så jag måste hitta någon annan att desperat prata med.

Nu har min syster lämnat mig, och om 14 dagar kommer min bästa kompis Sune (Susanna). Jag är på tok för upptagen just nu för att hinna med att njuta.

None

Kommentarer
Postat av: Amina

hahah nej är det sant:D

vid vilken tid?

haha det va säkert jag, jag gick på 5avenym ner till grand central vid typ 3

hahah vad kul!Du skulle ju chansat och sagt hej ändå:D



Så hur e det med dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback