Borta bra, men hemma bäst

Efter att ha varit i Kalifornien i en vecka måste jag säga att jag känner att jag har kommit hem nu. Visst, Sverige är mitt hem, men här i USA så är Boston mitt hem.

Vi kom hem oskadda och med lite skrik från minstingen på planet. Jag har lyckats fått i mig en halv smörgås till lunch, så jag är nöjd. Nu ska jag ta mig lite välling till middag så att magen blir lugn och fin. Får hoppas på att min mage återgår till de normala snart, för jag gillar inte denna diet.



image299


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag aker med Cultural Care Au Pair. Familjen har fragat om jag skulle kunna tanka mig att stanna langre, men jag har inte bestamt mig an. Men jag kanner precis som du att jag ar inte klar har, plus att jag trivs jattebra i New York/New Jersey :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback