Bröllop

Var nyss på bio och tittade på 27 Dresses med min rumskompis. Och har nu i efterhand börjat fundera på mitt liv...

Det ska bli väldigt intressant och se hur mitt liv kommer att se. Jag ser mitt liv som en bok om mig själv, från mitt första andetag till mitt sista. Just nu är jag på sida 7766, och varje dag skrivs det en ny. Det finns inget skrivet slut i denna bok, utan vi får se var mina vingar tar mig. Jag kan säga redan nu att de kommer bli en riktigt bra bok, hur den än slutar.

Idag bjöd jag Pernilla på mitt bröllop. Så nu får jag hoppas på att jag en dag kommer att gifta mig så att jag inte gör henne besviken.

image299



Kommentarer
Postat av: Daniel

Är inte jag bjuden då? :o
kommer Pernilla så kommer jag;)

2008-02-12 @ 20:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback