Ingen återvändo

Nu är det gjort och det finns ingen återvändo. Jag kan inte längre säga att jag har ångrat mig, utan nu är mitt liv de närmaste året hyffsat planerat.

Idag skrev jag under alla papper om förlängning. Min sista arbetsdag kommer att bli den 20 Februari 2009. Det är alltså bestämt att jag förlänger med 9 månader, hos samma familj. Jag kommer att vara hemma i Sverige nån gång i mars, då jag vill ha chansen att resa runt lite på egen hand efter att mina 21 månader är över.

Den 10 Maj 2008 landar jag på Arlanda för en veckas semester på hemmaplan. Jag ska ladda om mina batterier med allt som hör Sverige till, för att sedan flyga tillbaka till Boston.

Men oroa er inte, jag kommer att komma hem tilslut. Mitt liv och min framtid väntar på mig hemma i Sverige.

image299



Kommentarer
Postat av: Momagognonusos

Ooooh.. fasen va skoj =)

2008-02-18 @ 01:57:26
Postat av: Anna

Grattis till forlangningen! :) Bor ocksa i Boston och blev lite nyfiken pa vart du haller till? Hoppas allt ar fint! Kram Anna

Postat av: Amina

Grattis får man väl säga:D
Fy vad kul att du trivs så bra!Är det din första familj?

2008-02-18 @ 11:11:49
URL: http://aminatheresa.blogg.se
Postat av: barajagjohanna

Wow, vad häftigt att du stannar så länge! Åååååhhh vilken engelska du lär prata, jag blir så avundsjuk... :) Och du, kollade jobbmailen och såg att du hälsade. Trevligt. ;)

2008-02-19 @ 10:35:54
URL: http://barajagjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback