Kicki gets a kick

Jag har nu upptäkt att jag har en omedveten tävling med mig själv. En tävling som börjar göra människor galna runt mig...

Varje gång jag får in Shaun White i en mening så får jag ett poäng. Det spelar ingen roll vad de är för samtalsämne men lyckats jag smyga in Shaun så är jag lycklig.
Anledningen till att de är en omedveten tävling med mig själv är att jag inte förrens för någon timme sedan insåg att jag verkligen kämpar med att klämma in hans namn överallt, och egentligen helt utan anledning.




Sen kan de hela bero på att jag är i en period just nu då nästan allt handlar om Shaun och att han faktiskt är en av världens coolaste människor.

image299

Kommentarer
Postat av: Pernilla

ojoj Kristin...ojoj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback