San Diego del 2

Nu ar det kvall har i San Diego, Kalifornien. Och jag tankte att jag skulle forsatta pa min uppdatering fran andra sida polen.

Igar pa fllyget trodde jag att jag forlorat mitt pass. Saklart blir man livrradd och borjar ga igenom i sitt huvud hur man nu ska ta sig hem tll Boston igen. Utan att fa nagon panik sitter jag dar snall pa flyget. Den glada nyheten var att min vardpappa fortfarande hade mitt pass efter en kontroll.

Kom till hotellet och var fina svit vi har har, och blev tilldelad ett av de tva sovrummen. Barnen fick ett sovrum med badrum, jag det andra, och mina vardforaldrar fick sova pa soffan. Ibland ar det inte helt fel att vara au pair.
Imorse fick jag veta att jag ska fa mitt egna hotellrum da soffan varit de hemskaste som finns. Har nu ett eget hotellrum, sa jag ska inte klaga over att vara au pair for det ar fasen underbar.

Idag trotsade vi regnet och akte till San Diego Zoo. De regnade inte alls sa farligt, men det var blott och mina lockar i haret borjade trada fram. Maste saga att det var valdigt roligt att vara ute med sin familj och kolla pa alla knappa djuren.

Har haft jatteroligt med min vardmamma idag, det ar som att vi har kommit annu narmre varandra nu. Vi lyckades med att fa alla barnen pa planet och till San Diego, och ar valdigt duktiga pa att samarbeta tycker jag. Min vardmamma har nu fatt for sig att vi ska spela in vart egna avsnitt av MTV cribbs har pa hotellet. Visa The Pool, The fat TV and The rides pa parkeringen. Vi far se om hon far sin vilja igenom och vi gor vart egna avsnitt av Cribbs.

Har haft en jattebra dag med familjen, och det ar verkligen jatteroligt att resa med dem, speciellt nar man far komma till ett stalle med palmer. Vi far se vad de blir for aventyr imorn. Kanns da skitroligt att anligen fa vara i Kalifornien, men Boston och Massachusetts kanns anda som hemma.

image299


Kommentarer
Postat av: Carro

låter underbart :) vill också vara aupair i ett år efter gymnasiet, vet inte om jag vågar bara :O haha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback