Vad vill jag ha?

Blev tillsagd att göra ett relationstest på internet idag. Men jag visste inte att de skulle vara så långt och djupt med svåra frågor och påståenden...

Efter att ha svarat på frågor om vem jag är och vad jag söker hos en partner var jag äntligen klar och resultatet kom. Kan inte påstå att jag kände igen mig själv i det resultatet jag fick, och de fick mig att börja fundera. Vet jag egentligen vad ett förhållande är? Vet jag vad söker hos en partner? Om jag aldrig haft ett riktigt förhållande, hur ska jag då kunna veta vad som är viktigast i ett förhållande? Eller vet jag bara vad jag inte vill ha i ett förhållande?

Jag vet att jag vill träffa någon jag vill spendera resten av mitt liv med. Jag vet att jag vill att min partner ska vara min bästa vän. Jag vet att jag vill att han ska ge mig trygghet och kärlek. Jag vet hur jag vill att  min blivande man och far till mina barn ska vara, men jag vet inte hur de egentligen fungerar i ett förhållande.

När jag tänker efter så tror jag att jag bara varit kär på riktigt en enda gång i mitt liv. Jag tror mig veta vad kärlek egentligen är, och nu hoppas jag bara på att jag ska hitta någon som vill lära mig hur det livet fungerar.

image299


Kommentarer
Postat av: Momagognonusos

Det kommer Kristin, det kommer(Förhoppningsvis).
Och du är inte ensam.

2008-02-27 @ 10:19:19
Postat av: Anonym

Hej! Jag vill bara tacka för en jätteintressant och inspirerande blogg:) Hamnade här av en slump, men
fastnade och har tillbringat en bra stund här:) ...Blir allt lite avundsjuk... USA är så kul :)Ha det bra! // Kram Gabriella

2008-02-27 @ 16:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback