Bli frisk

image295
Nu ligger man här på sin säng och väntar på att man ska börja jobba igen. Har knappt sovit nånting inatt då jag legat och hostat som en galning. Så jag vaknade imorse, mådde inte alls bra och kände mig inte alls redo för att börja jobba.

Gick ned till köket och bara satt. Kändes som att jag ville kräkas, så de var bara jobbigt att gå runt och bära på Harry. Elise (min värdmamma) vaknade också upp med lite feber och vi båda hade en väldigt försiktig morgon.
Fick bara i mig tea till frukost så nu börjar jag bli hungrig, men är fortfarande illamående så jag kan inte äta...


Det är hårt att vara Kristin just nu. Men jag är så glad för att mina halsmandlar är borta, annars hade jag just nu legat med en halsböld.


image299

Kommentarer
Postat av: Hanna

mhm :) vart är du nu då?

Postat av: Pernilla

Usch stackars min Kristin!

2008-01-18 @ 20:58:24
URL: http://pernilli.blogg.se
Postat av: anna

stackare *kram*
hoppas du mår bättre imorgon!

2008-01-18 @ 21:17:49
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback