Fel?

Vad är fel om jag helt plötsligt insett att de killar jag förut tyckte var söta/snygga, nu är totalt ointressanta?
Då man förut ville se dem för att få sig en dos ögongodis, men nu inte bryr sig längre.

Som de flesta kanske redan vet så finns de inte alls många söta/snygga killar i detta land (i alla fall inte i denna delstat), så varje gång man ser någon så blir man nästan lycklig. Men nu måste man nog se ut som Johnny Depp för att jag ska höja ögonbrynet.
Vad har hänt? Varför blev alla så ointressanta? Det är som att jag stängt av den delen av hjärnan.

Jag har alltid tyckt att pojkarnas jujitsu-tränare varit söt, men i måndags var de helt borta. Han pratade t.o.m. med mig för första gången, men jag brydde mig inte. Borde jag inte hoppa av glädje för att han pratade med mig? Att han gick fram till mig och faktiskt sa något? Jag bara fortsatte läsa min bok som om inget hade hänt.


 
Måste erkänna att det är lite skönt så samma gång, för nu slipper jag bry mig. Jag antar att jag har mitt lilla
ögongodis nånstans som fyller upp hela den delen av hjärnan. Jag väntar väll på min prins, så då finns ingen annan som är intressant.


 

image306image299


Kommentarer
Postat av: Julia H

Haha, jag har helt slutat gå på utseendet. För jag har insett, att om de är snygga, så har vi oftast inte samma värderingar, intressen, etc.

Jag ser fram mot att hitta mig en alldeles egen nörd i USA :) Om de nu finns.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback