Jag längtar...

Just nu längtar jag nå så fruktansvärt efter värmen. Nu vill jag kunna gå runt utan jacka, gärna i kjol eller shorts och bara glassa i solen med solglasögonen.

Nu vill jag kunna gå runt inne i Boston och det är sisådär 30 grader varmt. Och man går runt i Boston Common (parken) och bara är. Sätter sig på ett utekafé och bara njuter av värmen. Nu är jag trött på att sätta på sig vinterjacka. Jag är trött på att frysa, och ha så mycket kläder på sig. Jag vill kunna ligga på stranden i Capen och läsa en bok.

Men jag antar att jag inte är ensam om att längta efter sommaren och värmen. Jag ser fram emot en sommar här i Boston, ska bli underbart!

image299


Kommentarer
Postat av: Tina

vad bra=) mm jag vet! vet inte var i cape cod stället ligger, precis, precis vid stranden i allafall! haha

vore i alla fall jättekul om du vore där samtidigt som jag. Om du har msn är min hur som helst : [email protected]

hare fint!

Postat av: Niklas

Jag är SÅ trött på vinterkläder. I början var det roligt att sätta på sig mysiga halsdukar och vantar, men nu är det bara jobbigt att dra på sig en tung vinterjacka.

2008-01-29 @ 21:21:15
URL: http://blog.toobigtofitinhere.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback