Hemsk dag?

Jag är tyvärr för trött, förvirrad, stressad och galen för att skriva något vettigt idag. Klockan är snart 11:30, och jag måste verkligen gå och lägga mig, men först har jag massor att göra, såklart. Förhoppningsvis hinner jag med tvätt imorn, för annars har jag inga kläder till Florida.

Jon ringde ikväll och vi båda klagade över hur hemsk dagen har varit. Men tyvärr vann han då hans dag började med att bilen dog påväg till skolan så han missade en 5-timmars lektion. Dagen slutade med att han möjligtvis brutit foten efter att ha sparkat någons armbåge. Men det visar sig imorn hur illa det är. Själv konstaterade jag bara att jag aldrig ska skaffa barn efter en hemsk 10-timmars dag på jobbet.

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback