Min helg

Jag har haft en stressig, upptagen, galen men helt underbar helg.
Jag har firat USAs nationaldag, nästan kollat på ett band (men kom försent så det blev mest en liten utflykt), kollat på (blodigt) ultimate fighting i över 2 timmar och en roadtrip mellan Salem, Massachusetts och Salem, New Hamspire. Det känns som om jag har kört runt som en galning denna helg, men de har varit jätteroligt.

Jon kommer nog bli galen om han får veta att jag lägger upp denna bild, men det skiter jag i just nu.


None

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hihi, där var han ju sötare än vad jag minns! ;)

Postat av: Anna

Vilket fint par... :)

2008-07-07 @ 13:08:36
Postat av: Hulken

Han ser inte så farlig ut.. =)

2008-07-07 @ 17:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback