Stressigt

Vaknade upp imorse, alldeles för tidigt, och insåg att jag har massor att göra. På onsdag åker jag till Florida, och jag har inte börjat packa ännu. Steph fyller år idag och jag har inte slagit in hennes present eller gjort klart kortet. Plus att hon åker hem på torsdag och jag vet inte hur jag ska ha tid att träffa henne då jag jobbar nå så sjukt mycket.

Ikväll ska jag och Steph ha picknick och fira hennes födelsedag, men jag såg imorse att jag tydligen ska jobba till kl 8... Så nu får vi se hur den planen går. På onsdag kommer de skjutsa mig till flygplatsen direkt efter jujitsun, vilket betyder att jag måste vara packad och klar på onsdag morgon.

Vi har inte haft papper till skrivaren på jättelänge, och även om de säger att de ska köpa nytt så gör de aldrig det. Jag har massa papper att skriva ut inför Florida, och håller på att gå under.

Jag önska att de fanns mer tid, och en plan för hur måndagen och tisdagen ska se ut. Jag vet inte hur jag ska hinna med saker och ting just nu, och samtidigt jobba 10 timmar varje dag bara för att de kan schemalägga mig 10 timmar varje dag. Hjälp mig någon!!!!!!!!!!

None


Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch, vad jobbigt =/.. hoppas inte att min familj också bara "utnyttjar" de4t...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback