Dåligt Kickan!

Idag kom den där rösten tillbaka när jag skulle ringa ett samtal från min mobiltelefon. Den där rösten man verkligen inte vill höra, och som jag senast hörde för 3 veckor sen. Mina minuter håller på att ta slut och jag måste ladda på kontantkortet.

På tre veckor har jag ringt upp ca 350 kr på min telefon, vilket aldrig hänt förut i detta land. Jag använder verkligen inte min mobil flitigt då de även kostar att ta emot samtal och sms, och i slutändan blir väldigt dyrt. Att jag nu gjort av med så mycket pengar på så kort tid är inget gott tecken. Jag tror jag ska skära ned på smsandet och ringandet lite nu, för de tar hårt på min ekonomi.

Nu får vi se om jag lyckas behålla mina nya minuter längre än 3 veckor...
None


Kommentarer
Postat av: Hulken

Killing Joke - Lightbringer (dagens prepartylåt)

2008-06-27 @ 16:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback