Mission High Heels

På onsdag är det en månad sen jag stukade min fot och nu är de dags att få min fot tillbaka. Idag är första dagen för Mission High Heels och jag är fast beslutsam om att jag kommer kunna gå i högklackat till helgen. Min fot vilar just nu i ett bandage som jag köpte förra veckan som jag planerar på att använda flitigt denna vecka så att svullnaden äntligen kan gå ned.

Anledningen till att jag nu, efter en månad, startat detta mission är att jag ska gå ut på fredag, och har även blivit bjuden på en fest efter ett bröllop. Jag har bestämt mig för att jag inte går på bröllopsfesten om jag inte kan gå i högklackat. Tror ni att jag kommer fixa det, eller måste jag gå till doktorn och kolla upp min fot och vänta ännu längre innan jag gå runt i ett par fina högklackade skor?

Om jag fixar det och min fot äntligen blir bättre kommer jag att använda mina sparpengar till att köpa dessa ursnygga men ack så dyra skorna från Guess. Tycker mina fötter förtjänar det!



None

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ajaj de är läskigt heta de där ;)

Postat av: Hulken

Sko-fetishist =) Tycker du ska gå på festen oavsett om du kan ha högklackat.. =)

2008-06-24 @ 16:31:58
Postat av: mmartinis

fina skor!

2008-06-30 @ 00:58:28
URL: http://mmartinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback