Orkar jag?

Sitter och kollar på mitt schema och önskar just nu att jag inte vaknar upp imorgon bitti. Aldrig tidigare har jag känt att jag vill fly så starkt som jag känner idag.

Jag ser inte längre fram emot sommaren... Jag orkar inte med detta längre, jag vill inte vara en slav längre. Just nu orkar jag inte vakna upp imorgon bitti. Jag bara önskar att mina föräldrar kom och hämta mig, och tog mig tillbaka till Sverige.

Jag är så sjukt frustrerad just nu att jag bara vill skrika rakt ut! Vart ska mitt privatliv få plats på schemat?

None

Kommentarer
Postat av: Pernilla

FAN VAD JAG ÖNSKAR ATT JAG KUNDE KOMMA OCH RÄDDA DIG! NUUUUUUUU!!!



DET FÅR FAN RÄCKA NÅN GÅNG!!!

Postat av: Jessica Anshagen

Usch hoppas du får en bra dag iaf & kolla gärna in min tävling där man kan vinna jätte fina smycken värde mer än 1.000 kr!

Kram

2008-06-03 @ 12:52:37
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Hulken

Kämpa på nu! Du har varit så duktigt förut! Bit ihop, stålsätt dig, stek din hand, spela straffpingis, läs sossarnas valprogram och bygg upp en ilska i kroppen som gör dig stark och opåverkbar från yttre faktorer som trötthet, gnälliga feta amerikaner, dålig kosthållning och kasst miljötänk! =)

2008-06-03 @ 23:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback