NYC

Då var man tillbaka efter ännu en helg i NYC. Denna gång bestämde vi oss för att leva i Central Park, och det måste jag säga var ett kanon bra beslut. Lyckades dock bränna mig, och det ser nu ut som att jag har ett par vita shorts på mig, men annars ska jag inte klaga. Det var mycket som hände samtidigt som egentligen ingenting hände. Vi har ännu inte lyckats klura ut hur tunnalbanan fungerar i NYC då vi ännu en gång hamnade på ett expresståg till Harlem.

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder imorgon om jag har tid. Måste säga att de var skönt att för en gång skull inte känna sig som en turist, utan bara få vara.

None

Kommentarer
Postat av: Josefin

hej hej, du känner inte mig.. men jag höll på att googla lite så kom jag till din blogg.. det är nämligen så att jag håller på att söka till universitet i usa. och mitt val står mellan boston och washington dc.. ser att du är i boston, trivs du? skulle du rekommendera andra svenskar att åka dit? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback