Imorn gäller det...

Nu gör jag något man egentligen inte borde göra, men kan måste bara få ut de ur fingarna.
Imorgon ska jag ha min uppkörning för de amerikanska körkortet. Och jag skulle skämmas ihjäl om jag kuggade. Jag har kört i detta land i 9 månader så jag borde klara de, hoppas jag. Det värsta är att i denna delstat måste man ha en annan person i bilen förutom nissen från de amerikanska vägverket. Jag är inte nervös över testet egentligen, jag är mest nervös över att kugga, speciellt då min värdpappa ska sitta i baksätet under hela provet.

Min värdpappa är en sådan man som gör en nervös. Jag kommer göra så sjukt många fel, bara för att han kommer sitta där bakom mig. Jag kommer bli så nervös att jag kommer köra mot rött eller något. Min värdpappa är den sista personen jag vill ha i bilen, så jag tror att jag behöver grymt mycket tur för att klara detta test. Han är en sån man som man ser lider för att han inte själv har kontroll över bilen. Man kan se honom i ögonvrån försökte ha kontroll över bilen och allt man gör genom sin blick och varenda muskel.

Hur ska jag klara detta? Hur ska jag kunna slappna och köra lika bra som jag normalt gör?
Kommer jag att kunna kliva ut ur bilen med ett amerikanskt körkort i handen?

image299

Kommentarer
Postat av: Michelle

LYCKA TILL! Mitt amerikanska körkort gick buslätt, typ stopskyltar och vänstersvängar (körde runt i en cirkel). Lite backning och parkering på deras bakgård med, sen var det klart. Jag var inte ens ute bland trafik!! Hoppas du får ett enkelt test med!

Postat av: Ellinor

Det var jatteenkelt! Fast har dar jag bor, i Virginia, sa star det att man INTE far ha en extra person i bilen nar man kor upp. haha. Konstigt.

2008-03-04 @ 04:05:29
URL: http://yourdoorbell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback