Kan jag köra bil?

När jag körde till gymmet idag kändes det som att jag var en nybörjare i bilen. Jag kände mig sådär osäker som man gör när man börjar övningsköra, och sådär liten som man känner sig bakom ratten. Jag kände mig värdelös.

Jag tog mitt körkort för lite mer än ett år sen, och har nu kört bil i USA i mer än 9 månader. Jag har kör bil i den värsta delstaten i USA, där de kör som galningar. Jag kan köra inne i Boston, så jag kan helt enkelt köra överallt... Jag känner själv att jag har blivit så grymt mycket bättre på att köra bil sen jag kom till detta land, mer självsäker.

Idag blev jag av med allt. Det var som att någon tog mitt körkort och klippte de. Som om någon förbjöd mig att köra. Det går inte förklara hur de kändes att sitta där i bilen och höra någon säga att jag misslyckats. Jag känner mig så sjukt misslyckad. Hur många som redan har körkort kuggar två gånger i USA?!

Min värdpappa som satt i bilen har varit jättesnäll mot mig idag. Han har sagt att jag kan köra bil och är jätteduktig men hade otur. Han "tvingar" mig nu att ta körlektioner så att jag inte kuggar igen. Hur sjukt hemskt tror ni inte att de känns att ta körlektioner igen, då man redan kan köra bil? Eller kan jag inte köra bil? Hur fasen kan jag känna mig så jävla kass? Förut älskade jag att köra bil, men nu hatar jag det.

Såhär känner jag mig just nu, misslyckad. Förhoppningsvis känns de bättre imorn, men jag kommer ha skitsvårt för nästa uppkörning efter allt som hänt nu. Jag kommer ha ont i magen när jag kör barnen till skolan imorn...

image299


Kommentarer
Postat av: Michelle

Hoppas det går nästa gång!! Och seriöst, hade jag passerat linjen vid gult hade jag också kört. Faktiskt. Jäcla skitlärare, du hade ren otur bara. :(

Postat av: Mikaela

Jag tog ocksa extra korlektioner har aven da jag haft korkort i 2 ar. Och jag ar mkt glad over att ha gjort det. Tror inte jag klarat annars.
Sa kann dig inte misslyckad :)

2008-03-05 @ 04:44:07
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: Niklas

Aww. Fan, vad surt att kugga sig på något sånt där. Försök att inte tappa självförtroendet bara.Du vet ju att du kan köra, så du kommer klara uppkörningen så småningom. Lycka till! :)

2008-03-05 @ 14:59:11
URL: http://blog.toobigtofitinhere.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback