Resa runt i USA någon?

Jag börjar blir väldigt sugen på att resa runt i USA mer och se landet, och har nu kommit på att jag kanske måste börja planera lite då jag bara har ett år kvar.

Är det någon som är sugen på att resa runt i Kalifornien med mig om ett år?
Som det ser ut nu så kanske jag ska åka till Virgin Islands min sista månad, om inte min reskamrat bangar ur, men jag vill ha någon att glida runt i Kalifornien med i kanske två veckor eller så. Någon som är intresserad?

Eller är det någon annan som vill resa nånstans och vill ha en reskamrat så säg bara till. Jag vill väldigt gärna se mer av USA nu när jag har chansen.

På min lista ligger just nu:
- Kalifornien (och bara glida runt)
- Florida
- Vegas (kanske redan har sällskap)
- Virgin Islands (kanske redan har sällskap)
- Grand Canyon
- Texas (bara för att jag är väldigt nyfiken på delstaten)

image299


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback