Sex förstör allt...

När man får reda på att två personer man känner har haft sex med varandra blir man nästan chockad och äcklad på samma gång.

I helgen hände det. Jag visste inte vad jag skulle säga för det var väldigt oväntat. Eller ja, hon hade några timmar tidigare nämnt att hon många gånger velat ringa upp honom och fråga om hon får komma över, och det gjorde hon visst den natten.
Hon, som verkar ha väldigt dåligt självförtroende innerst inne, men försöker få folk att tro motsatsen, har som småtävlingar om vem som är bäst hela tiden. Och denna gång kändes det som att hon ville bevisa att hon hade en chans på honom, som om det var en tävling igen.
Han, som är den där typiska amerikanen och jättesnäll och trevlig, verkar dock vara alldeles för desperat.

Sex förstör allt ibland. Han hade visserligen tidigare åkt lite längre ned på min lista då han röker mer än bara cigaretter, men åkte nu ned ännu mer, samma sak med henne. Hade de aldrig haft sex hade jag inte kollat på dem på det sättet jag gör nu.
Nu kan jag inte förstå hur desperata och patetiska människor de egentligen är, men tyvärr är de mina vänner. 

image299


Uppdatering:
Måste nog erkänna vad som egentligen är mitt problem i detta inlägg. Mitt problem är hon. Jag kan inte fatta att hon är som hon är, och det har egentligen ingenting med honom att göra. På något sätt blir jag inte förvånad över de som hänt, men samtidigt så blir jag besviken på henne att hon kan gå så långt för att bevisa något.



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Blääää...

Vet inte om du ville ha sympati eller nåt men jag håller med dig.

Urk...äckligt...

Postat av: Daniel

jo.. allt för ofta är det så.. tyvär finns det vissa.. delar av denhär världen man önskar inte fanns..

2008-03-11 @ 23:33:19
Postat av: Anna

Sådana "vänner" är ingenting att ha!

2008-03-12 @ 11:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback