Tidig kväll

Ikväll var det utgång med Steph och Courtney. Det började med en bit mat på Bertucci's i Cambridge men av någon anledning så hamnade vi på en mexicansk restaurante i Woburn med Robbie och Joe och en massa människor från the Y i Woburn.

Det slutade med att jag nu ligger i sängen kl 1 på natten. Kvällen som skulle hålla på i timmar slutade med att restauranten stängde kl 12 och alla beslöt sig att gå hem, alla förutom jag. Men eftersom att jag var enda som inte ville gå hem så blev jag nedröstad, och här ligger jag nu i min säng, för onykter för att somna...

Jag ville dansa, jag ville ut, men det verkade som att jag var den enda som inte ville att kvällen skulle ta slut.
Jag ska upp kl 7:30 och sen köra, hämta upp ryskan Natasha från en tunnelbanestation och sedan ta oss till skolan. För kl 9 börjar min lektion, en lördag morgon.

Gonatt Sverige, och gonatt USA!

image299


Kommentarer
Postat av: Momagognonusos

Godnatt Kristin. Hoppas morgonen inte blir allt för jobbig för dig =)

2008-03-08 @ 08:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback