Burlington mall

Var till Burlington Mall för första gången på flera månader. Jag har tillbringat många timmar i detta mall, men av någon anledning tröttnat och inte varit där på länge. Måste säga att det var nästan spännande att gå runt där nu när de öppnat massa nya affärer, och snart öppnar Zara en butik där. Men de mest spännande med detta mall just nu är att de håller på att spela in en film där.

När man går in i gallerian skulle man kunna tror att det är jul igen och man märker snabbt att något speciellt är på gång. Januari nästa år har filmen Mall Cop. premiär i USA och såklart måste man ju se den filmen då den är inspelad i ens egna mall. Det är Adam Sandler som är producent och huvudrollen spelas av Kevin James.


image312

Kommentarer
Postat av: Maria

Okej, jag undrade bara för en klasskompis till mig har en storasyster som jobbar som aupaire i USA...så jag var lite nyfiken:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback