Kändis

Då var man en kändis. Dock kan jag inte minnas att jag sa allt som stod i artikeln, eller att jag bor i Melrose och heter Kristen, men lite kändis är jag hur som helst. Kan också påpeka att jag antagligen aldrig kommer använda denna lilla gröna pinne som hela artikeln handlar om.

Här kan ni läsa artikeln,
Boston Herald.

Förra helgen då jag var i NYC var jag också en kändis. Det var två killar som kom fram till oss med en karta och frågade vart ett universitet låg. En av killarna hade en Falun Gong-tshirt på sig, och Steph frågar honom varför de står på svenska på hans rygg. De stod nämnligen Det Sanna, Godhet, Uttålighet på hans rygg. Varpå jag fick lov att säga att jag kom från Sverige, och som sedan ledde till att jag sa att jag kom från Falun. Ena killen tyckte de var hur tufft som helst att han fick träffa någon från Falun och ville ta kort. Inte lätt att vara kändis i NYC.

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback