Snurrar

Denna vecka har de snurrat mycket i min hjärna. Det är inte om en och samma sak men om ca 3 olika saker. Varför förstorar jag allting så mycket? Det är mycket jag vill ska hända eller förändras, men jag måste nog ta tag i det annars kommer de aldrig sluta snurra.

Som det ser ut just nu så kan man bara vara au pair i USA en gång. Men idag fick jag reda på att de kämpar för att de ska ändras. När jag fick höra de blev jag nästan glad. Ska väll inte säga att jag vill vara au pair hela mitt liv, men tänk om jag kommer hem till Sverige och inser att mitt liv är här, då har jag en möjlighet att åka tillbaka hit till Boston och Wakefield, och mina pojkar.

Jag vet inte hur många gånger jag sagt detta men detta är de bästa jag någonsin gjort. Jag älskar mitt liv här, och är långt ifrån redo att åka hem. Om 8 dagar lämnar jag Boston för Sverige, och jag måste säga att jag längtar.

image312

Kommentarer
Postat av: Michelle

Men hur funkar det med visum? Jag funderar på att förläga med 6 månader, men hur kan jag förlänga visumet? Skicka papper till en ambassad eller måste man dyka upp i egen hög person, och i så fall vilken ambassad?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback