Sommar

Nu är det dags för att mina nya äventyr ska börja. Är nu inne på mitt andra år som au pair, och känner att detta år ska bli ett äventyrligt år. Det är inte så varmt som jag vill att de ska vara ute just nu, men jag får vara glad för att de inte snöar.


Just nu kan jag inte koncentrera mig nog för att få ihop ett bra inlägg.  Mina tankar är överallt och springer. Ligger här i min säng, lyssnar på Marit Bergman och känner hur det är dags för mig att planera min framtid. Av någon anledning så börjar jag känna mig stressad, vilket jag inte borde. Jag har gjort en sak som jag ville göra här i USA, och det var att hitta mig själv, så nu måste jag bara hitta min framtid.

På lördagmorgon drar jag iväg till NYC. Det kommer att vara startskottet för min andra år fyllt med äventyr.

And I will always be your soldier
I'll be marching by your side

None

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Meh! Du ska ju vara här nu!

Bara tråkmänniskor på mitt rum :(

Träffade några svenskar i lobbyn igår, så får se om jag springer på dem igen...



Vill se dig på MSN människa!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback