Värmen

Denna vecka har värmen äntligen kommit till Boston. Idag har de varit över 22 grader och sol, hur skönt som helst, och imorgon likaså. Lagomt till att jag åker så kommer regnet tillbaka, och graderna kommer att sjunka till ca 16.
Så vad skulle passa bättre än att jag lämnat Boston när de regnar och kommer till Sverige när det är sol och varmt? Hoppas verkligen att de svenska vädret håller i sig nu, för jag vill ha sol och vår.

Snart är de dags att börja lägga i alla saker i mina väskor för golvet börjar bli fullt... Men vad ska jag ta med mig? Det är som vanligt den stora frågan.

Och till sist vill jag bara säga hur sjukt glad jag är att jag åkte iväg som au pair! Nu måste jag bara se till att njuta av de sista 9 månaderna.

None


Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag kommer bo inne i Boston, i ett område som heter South Boston (tror det kallas Southie i folkmun)... det ligger typ 3 miles från absoluta innerstaden! Jättenära Fort Independence och vid hamnen som jag har förstått det, om det säger det något?! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback