Fredag kl 20:40

Måste säga att det är segt som fasen just nu att jobba en fredagkväll. Sitter med en kopp varm choklad och kollar på Ratatouille, så jag kanske inte ska klaga så mycket. Jag jobbar till kl 22, vilket är mindre roligt då det är så sent att man egentligen inte kan göra så mycket mer på kvällen. Jag som nästan aldrig sminkar mig är av någon anledning sminkad ikväll, så nu måste jag se till att inte gå och lägga mig så fort mina värdföräldrar kommer hem.

Idag fick jag ett råd av min värdmamma. Att aldrig skaffa barn. Precis det sa hon (fast på engelska såklart).

None

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, ett mycket bra råd. Hon har lätt för att vara efterklok hon ;)

Postat av: Malin

hoppsan.... det var som.. efter tre barn. inte illa. jag hoppas att du hör av dig i helgen.. jag kan ju oxå försöka iofs ;) hoppas på att få se dig imorgon och att få göra nåt skoj... öppen för det mesta. men shopping låter trevligt.

2008-10-04 @ 14:53:30
URL: http://fletcherroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback