Såklart

För någon månad sedan köpte jag en jättefin höstjacka. Igår insåg jag att jag inte klär upp mig så mycket att jag behöver den, och kommer med andra ord aldrig använda den. Så jag tänkte ta steget att lämna tillbaka den. Jag vet att jag tänkte att det var jätteviktigt att behålla kvittot utifall att jag en dag skulle komma till förnuft, men jag kan inte hitta det. Varför är det alltid så att man lägger saker på en speciell plats så att man inte tappar bort det, men sen glömmer bort vart man lagt det? Jag måste ha lagt det någonstans i mitt rum, men jag vet inte vart jag ska börja leta. Och nu när jag bestämt mig för att jag vill lämna tillbaka jackan så måste jag ju hitta det.

Håll tummarna för att jag hittar det i veckan, så att jag blir 45 dollar rikare.

None

Kommentarer
Postat av: Malin

tack för idag! ses snart hoppas jag. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback