Inte som i Sverige

Ikväll var det dags för en Chai Tea Latte på Starbucks med Marie och Malin. Det är alltid skönt att träffa någon efter en arbetsdag och få prata/klaga av sig. Men eftersom att jag inte är i Sverige så åkte jag såklart inte till de närmaste Starbucks som ligger någon minut från mig...

Jag gjorde något jag endast skulle göra i detta land, för en timma på Starbucks. Bilresan började i Wakefield (där jag bor såklart) och sedan genom Stoneham, Woburn och till Winchester för att hämta Marie. Sen åkte vi vidare till Belmont för att hämta upp Malin, och hamnade i Arlington och Starbucks. Sen när vi skulle hem var de dags igen - Arlington, Belmont, WInchester, Woburn, Stoneham och till sist Wakefield. I Sverige hade jag aldrig kört runt så mycket för en fika. Men i USA är 25 minuter jätte nära...

None

Kommentarer
Postat av: Malin

Är så tacksam för att du åkte runt halva delstaten för min skull =) oerhört trevligt att få skratta lite, inte så vanligt i den grå vardagen minsann. det blir tummen upp så att säga. jag åker gärna med till NH mallet. Nyfiken rent ut sagt. Tack för att du finns. många kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback