Redo?

Efter lite mer än två veckors semester från bloggen tror jag att det snart är dags igen. Jag tror minsann att min energi börjar komma tillbaka till mig, och att bloggande kan fortsätta. Anledningen till att jag tog semester från bloggen var att jag gick in i en "blogg-vägg", visste inte vad jag skulle skriva om längre. Alldeles för många personliga saker hände att jag trängde bort vardagen och fick skrivar-black out.

Så nu hoppas jag att ni är redo för mig igen för jag tror jag är redo.

None

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Jag tycker du har en trevlig blogg! Kul att du börjat blogga igen. Vore intressant att få läsa mer om hur man lever i USA, skillnaden i sättet att leva jämfört med Sverige, kulturen, människor, samhället, skolor, mat mm. kram Anna

2008-10-28 @ 22:59:55
Postat av: Malin

Jag har saknat din blogg och jag blir glad av att läsa den och nu är den tillbaks =) Härligt. Tack för i måndags. Mycket trevligt. Du är välkommen hit fler gånger må jag säga, till min lilla by. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback