Sorry for being a bitch

Hur kan man vara så dum att man blir arg när någon överreagerar, när man själv överreagera ännu mer? Att man gör ett krig av något som egentligen bara var ett missförstånd.

Jag vaknade upp imorse och kunde inte tänka på något annat än Förlåt. Jag är förvånad över mig själv hur lätt det var att svälja stoltheten och ta på sig skulden. Men de måste vara för att jag bryr mig enomt mycket om denna person, och att jag känner mig skyldig. Jag överreagerade på en överreaktion, och nu känner jag mig som en idiot.

Förlåt!!!!!

None

Kommentarer
Postat av: MALIN

inte bara du som behöver be om ursäkt antar jag. hoppas det känns bättre nu. saknar dig, längtar efter våra flamsattacker och våra Starbucksbesök. hoppas livet är bra hemmavid. HELG. kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback