Tvätt

Vi har nu levt utan tvättmaskin i två veckor då den tyvärr har gått sönder. I tisdags skulle den blivit fixat men det var tydligen något fel på reservdelen att vi nu måste vänta längre.

Jag hade tur som tvättade nästan alla mina kläder dagen innan den gick sönder, så jag har klarat mig ett bra tag. Men nu börjar mina underkläder ta slut. Min tvättkorg är överfull, så jag vet inte hur jag ska klara mig om jag inte kan tvätta under helgen. Min värdpappa har erbjudit sig att betala om jag går till en tvättomat, men eftersom att jag inte torktumlar alla mina kläder håller jag mig helst därifrån....

Ack, vilket i-lands problem. Som tur är så har jag många kläder, så jag skulle klara mig ett bra tag till, men då måste jag leva på mina reservkläder.

Slutar kl 7 ikväll, vilket kommer vara helt underbart. Plus att jag ska träffa min pojke. Så de kan inte bli bättre!

None

Kommentarer
Postat av: MALIN

hualigen, om jag varit hemma hade min tvättmaskin varit till ditt befogande. KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback