Sune är här

Har varit väldigt dåligt på att uppdatera nu, men som sagt så är jag lite upptagen. Det kallas för att ha finfrämmande från Sverige. Hämtade Sune på flygplatsen igår, och nu ligger hon här bredvid mig i sängen trött som en ko.

Igår kväll insåg vi att alla billiga hotell i NYC var fullbokade, och vi stod två förvirrade flickor som så gärna ville till NYC och skaka på rumpan. Så nu har vi bokat en hotell i NJ 20 minuter från Manhattan, och de kommer bli kanonbra. De mest spännande med detta är att vi kommer ta bilen dit, så det blir som en liten roadtrip i USA. Så jag, personligen, planerar att lämna huset vid 5-6 tiden på morgonen så vi är där tidigt (Sune får ta bussen om hon inte vill gå upp så tidigt). YAY!!

Idag var Sune inne i Boston på dagen när jag jobbade, och jag och barnen kom in på eftermiddagen och gjorde henne sällskap. Imorgon blir hennes första dag med mig på jobbet. Vi ska baka kanelbullar. YAY!
Nu är vi övertrötta så vi måste sova!!

None

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh! Har du lyckats lista ut hur du gör med jästen? Vad kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback